OFERTA
Podstawową i najważniejszą rolą dachu kabrioletu to perfekcyjne i szczelne zamknięcie kabiny, co za tym idzie ochrona przed zimnem, wiatrem, deszczem i śniegiem. Dlatego też należy traktować go w sposób szczególny, dbać o jego stan i sprawność. Dach kabrioletu w odróżnieniu od normalnego stałego dachu samochodu jest skomplikowaną ruchomą konstrukcją mechaniczną, która po otwarciu składa się do specjalnie przystosowanej komory znajdującej się za tylnymi siedzeniami samochodu. W niektórych modelach składanie dachu odbywa się ręcznie, w innych automatycznie. Na zewnątrz tej konstrukcji znajduje się pokrycie z materiału, które wpływa na estetykę i bezpośrednio chroni przed warunkami z zewnątrz. Od środka zamontowana podsufitka. W większości kabrioletów dla poprawienia komfortu jazdy pomiędzy pokryciem a podsufitką znajduje się warstwa izolacyjna wygłuszająca kabinę przy jeździe z zamkniętym dachem. Również spełnia rolę izolacji termicznej w zimie jak i w lecie.

Po wielu latach eksploatacji materiały stosowane na pokrycia ulegają zużyciu (przetarcia, pęknięcia, załamania, odbarwienia, trwałe zabrudzenia). Czynnikami jakie je powodują to sama eksploatacja, lecz w największym stopniu warunki atmosferyczne.

Do wykonania pokryć dachowych stosujemy materiały, które można podzielić na dwie grupy:

Tkanina powleczona tworzywem sztucznym PCV (przypominająca trochę dermę) stosowana przez większość producentów kabrioletów jako standardowy dach. Cechuje się tym, że jest relatywnie tańszy i stosunkowo trwały. Jest wiele gatunków tego materiału, różniących się grubością, twardością i strukturą powierzchni. 

Wysokiej jakości 3-warstwowy materiał odznaczający się dużą wytrzymałością i trwałością, stosowany wcześniej w luksusowych kabrioletach. Istnieją również różne odmiany tego materiału w szerokiej gamie kolorów